Претражи овај блог

петак, 20. јануар 2012.

"NGA Style"

Ovo sam već duže vreme planirao da "okačim", ali sam odlagao iz razloga što sam tražio bilo kakvu informaciju u vezi albuma i izvođača, i tek skoro sam uspeo da naletim na nešto čime bih vas "prosvetio". Reč je o albumu pod nazivom "NGA Style" čoveka pod imenom Skoota (Scooter Warner aka O. G. Warner) objavljenom 1996. godine za Bowery Records. Sam Skoota je dosta zanimljiva ličnost. Za njega kažu da je multitalentovan umetnik, producent/muzičar/tekstopisac, koji je sarađivao sa izvođačima kao što su Special Ed, Big Daddy Kane i Biz Markie, ali i mnogim drugim pop, funk i jazz umetnicima. Takođe, Skoota je odličan bubnjar i muzičar, pa s' toga ne čudi to što je veliki deo ovog albuma odsviran, uz minimalno korišćenje semplova. Trenutno nastanjen u New York-u, Skoota je poreklom iz Newnan-a u Georgia-ji (otuda NGA u nazivu albuma), pa se s' toga se na albumu oseća muzički uticaj obe ove sredine ali je ipak dominantan tzv. G-funk zvuk.  Koliko se sećam, negde 1996-'97. godine, u The Source-u je bilo nešto o ovom albumu, ali se ne sećam da li je to bio review ili samo reklama. Ja sam ovaj album odslušao tek pre par meseci na predlog mog prijatelja Johnny-ja (pozz!) i mogu reći da sam bio prijatno iznenađen kvalitetom istog, te ga ovom prilikom, ja vama preporučujem za slušanje. Za početak neka to budu numere "A Winner", "Let It Out" i "NGA To NYC". Uživajte.


Skoota - "NGA Style"

Нема коментара:

Постави коментар